בעולם בו אנו חיים, אנו מוקפים באין סוף מסרים שיווקיים הנלחמים על תשומת ליבנו בכל מדיה אפשרית: בבית, ברחוב, בעבודה ובשעות הפנאי. התחרות קשה ומורכבת יותר מאי פעם ומצריכה אסטרטגייה שיווקית, מיתוג ייחודי ויצירת קריאיטיב מנצח כדי לבלוט מעל כולם.
Logic הינו משרד המתמחה בתקשורת שיווקית חזותית בכלל ובזהות תאגידית בפרט (Corporate Identity). הדבר מתבטא בחשיבה כוללת על תדמיתו של הלקוח, על כל גווניה ויישומיה, הן כלפי חוץ והן כלפי פנים. אנו לא מאמינים בפתרונות עיצוביים הנשלפים מהשרוול ללא גב חשיבתי ברור שעומד מאחוריהם. כל עבודה על פרוייקט מתחילה בהגדרה מדוייקת של הקונספט, הרעיון, המסר והמטרה הסופית שבבסיס העבודה. כל מוצר הינו פרי עבודה הכולל חשיבה של מעצב, קופירייטר, מנהל פרוייקט ואנשי מחקר וייעוץ. אנו מאמינים שפרסום ושיווק נכונים, בסיסם בחשיבה קונספטואלית. רק לאחר שהקונספט מדוייק ומחודד אנו עוברים לנתינת פתרון עיצובי המתבסס על זהות תאגידית ברורה, זהות היוצרת שפה ויזואלית עבור הלקוח – פלטפורמה עיצובית, שממנה אפשר לבנות כל נגזרת שהיא, שונה ככל שתהייה אחת מהשניה – פרסום, ארועים, מוצרי מיתוג ושיווק, ועדיין להראות שייכות למותג אחד.
Logic מתמחה במתן מטריית שירותים הנתפרים למידותיו של כל לקוח ולקוח. החל מייעוץ שיווקי ואסטרטגי, מיתוג, שירותי פרסום (מודעות בעיתונות, שילוט ומיתוג סביבת המכירה, שילוט חוצות, רדיו, סרטוני תדמית וטלויזיה), עיצוב (אתרי אינטרנט, רשתות חברתיות, דיוור ישיר, ספרים, ניירת, עלונים, אריזות וכו), ועד הפקה סופית של המוצרים (הדפסה ופיקוח בבית הדפוס, הפקה ובימוי ימי צילום, פיקוח על עריכת סאונד ווידאו וכו…).
אחד מיתרונותיו הבולטים של המשרד הוא היחס האישי המוענק ללקוח. מענה מהיר ומקצועי, זמינות כל היום ושירות עם חיוך הם הבסיס הראשוני לכל פעילות המשרד. לקוחות המשרד הן חברות המובילות בשוק בתחומי בנקאות, מזון, ריהוט, לייף סטייל, ומוצרי צריכה שונים. בעידן שבו כל המוצרים, בכל התחומים, דומים זה לזה יותר ויותר, המטרה הניצבת מול עיניינו היא לייחד את הלקוח ומוצרו ולבדל אותו משאר מתחריו בעזרת תדמית אוירתית ומכירתית בולטת המותאמת לו.
מקים המשרד, אריאל אהרמן, עובד בתחום הפרסום והמיתוג כבר למעלה מ 20 שנה, ועבד בעבר כארט וכמנהל קריאייטיב במשרדי הפרסום המובילים בישראל. במקביל, למעלה משני עשורים אריאל מרצה באקדמיה, לסטודנטים בתואר ראשון ושני במגמת פרסום ושיווק, וכן מעביר הרצאות בנושאים אלו ברחבי הארץ.